If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Friday

Kawan Makan Kawan

Kawan makan kawan (ataupun dia memang bukan kawan saya dari dulu?).

Sepanjang saya study dari kecil, tidak pernah pun saya dapat kawan macamni. Ni la first time saya jumpa orang macamni. Mungkin sebab jarak umur lain2 kan. Saya kenal ni orang dari semester 1 lagi dan saya memang hormat dia. Tu sebab saya panggil dia kakak. Tapi bila kenal betul sudah sama ni orang, baru saya tau dia ni bukan ja mulut manis tapi talam 2 muka juga. Suka mengampu orang atasan dan guna orang atasan tu untuk kasi jatuh kawan2 lain gara2 cemburu. Selalu buat salah (sleepout haram) tapi bila orang lain buat salah, mati2 mau kasi lapor sama pengajar/orang atasan. Takkan dia tidak sedar, satu persatu kawan kasi tinggal dia. Ini lah masalah ni anak2 PATI yang sudah jadi warganegara. Naik kepala, tidak sedar duduk di negara orang. Kau tunggu lah 1 masa, saya akan kasi pasti kau train out awal.

Omg. Harini blog berunsurkan kemarahan yang membuak2. Wkakaaa.. Mati lah. Perlu bertahan 2 semester lagi. Kenapa lah dekat nama kami.

0 apa kata kamu:

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template