If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Tuesday

Insomnia Lagi

1:52 am. Insomnia. Suda lah am shift. Omg, macam mau lastik ni mata tidak pandai tidurr.

Lagi 3 hari, bye2 Keningau n hello KK. Seriously saya rasa stress. Saya suka sini *Hospital Keningau*. Hampir genap 6/52 saya posting sini Hospital Keningau. Antara tempat yang paling best pernah saya posting. Staff sporting, kes banyak, asrama yang superb.. Kalau boleh posting sini sampai habis semester pun saya sanggup. Apakan daya, bukan saya yang buat roster. Opkos la puan Donaa yang buat jadual. Oho, please puan saya mau tinggal sini lama2 sikit lagi. I hate kskb hostel. Terikat sama peraturan yang kolot. Lepas tu setiap minggu akan ada peraturan baru yang tidak masuk di akal. Haish. Ingat orang masih budak kecil ka.. adeiii.. *tapi yang lain memang la masih budak*

Yang sedihnya saya admire sama seseorang sini *prince charming*. Omg. Saya akan balik n tidak akan jumpa tu orang lagi. Mungkin dia sudah berpunya? Mungkin dia masih single? Saya tidak berani pun tgk dia *curi2 tgk tu banyak kali la*. Hoho. Dan bila dia oncall, hati saya dup dap happy! Hahaa. Boleh kah saya cakap saya mau kenal dia lagi dalam? Tapi tapi tapi.. Mungkin kah dia sudah berpunya? Takkan lah perigi mencari timba pula. Tiap kali dia datang, saya akan pg jauh juah jauh. Kalau dekat2 nanti meletup jantung. Gahaha. Lagi macam mau pecah organ2 saya haritu time dia suruh saya dukung baby n saya TERsentuh tangan dia. OMG OMG. Wakakaa. Adeii. 3 hari lagi eL. Itu pun belum tentu dia oncall dalam masa 3 hari ni. Cekewanya saya. Wuhuhuu. Ba macam budak2 pula.. Tidurrr zzzz..

0 apa kata kamu:

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template