If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Sunday

Lone Ranger 'again'?

Harini last dorang kakak, bapa, adik n chloe sini kk aka Kota Kinabalu. Dorang balik Ranau suda. Sepanjang kakak ambil post basic renal d kskb, ada juga geng saya jalan2 hujung minggu. Ada tempat saya melepak kalau saya sleep out cuti. Lepas ni tiada suda yang belanja saya makan, tiada suda tempat saya mau kasi tenang fikiran. Saya perlu berdikari lagi. Huhu. Si kakak mesej di whatsapp tadi, dorang suda sampai rumah. Home sweet home.. Entah kenapa saya rasa sedih betul. Rasa macam saturang. Perasaan sama macam saya di UTM Johor dulu. Walaupun banyak kawan di sini, masih saya rasa sedih. Keluarga lain, kawan lain. Ada orang beranggapan keluarga n kawan sama. Kalau rapat dengan kawan, boleh jadi macam keluarga sudah. Tidak kalau untuk saya. Keluarga tu keluarga, orang yang kita rapat. Kawan tu kawan. Lain orang lain pendapat kan?

Lepas ni, kalau ada cuti confirm balik Ranau la. Tiada sudah rumah d kk. Ok,1 bulan lagi baru ada cuti panjang sikit. Bertahan el! Bukan jauh pun kalau betul mau balik, 2 jam ja. 120 kM ja.. Tidak sama macam di Johor ok.

Gambar di bawah c libis (bigbro) ambil masa dorang otw balik Ranau tadi. Abang ipar n big bro yang datang ambil dorang tadi.

0 apa kata kamu:

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template