If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Thursday

Memasak?

"Jangan kawen selagi kau tidak tau masak" bilang c kakak E dengan nada marah.

Hahaha. Tidak ganjil kah? Selalunya kalau tanya sama perempuan, apa hobi dia. Confirm memasak adalah salah satu darinya kan? Tiada pun masuk dalam senarai hobi saya. Kalau makan memang lah hobi saya ba. Belum layak mau mendirikan rumah tangga ni -_-.

Macamana juga kalau sudah terbiasa. Mama n bapa n sister n 2 my brothers, semua pandai memasak. Masak sedap2 pula. Saya balik rumah tinggal buka mulut lagi. Bukan mama tidak ajar. Serius, hampir tiap hari kena bebel sama mama. Masak masak masak masak n masak. Ohoo. Saya minta maap. Lepas ni saya akan bersungguh2 belajar memasak yang sedap2. Mama, saya mahu kahwin. Wakakaa!!

0 apa kata kamu:

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template