If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Wednesday

Kota Belud

Panas panas panas.. Hari hari mengeluh kepanasan. Omg omg. Tolonglah hujan. Tapi bila hujan, makin lagi panas, bukan makin sejuk. Pliss pliss jangan hujan. Hahaha.

Puan Z hantar kami posting 1 bulan sini Hospital Kota Belud. Start hidup berpanas dari 30 April lagi. Saya akan bertahan T_T *mengalir air mata bercampur peluh*. Dengar kawan cakap, posting di tempat lain bahagia. Terutama di Hospital Keningau. Oh jeles. Satu orang dapat satu bilik. Nanti macam zombie la kamu cakap satu2rang dalam bilik tiada kawan *nada jeles*. Sini KB, dalam bilik panas, di wad pun panas. Wawawa.. Bertahan la eL T_T.

1 Mei saya ada pg melawat rumah c Lydz Be. Wohoo bahagia seketika dapat lari dari 'penjara'. Hahaha. Jalan2 di KB, pg pasar KB sama pg pasar malam KB. Makan makan makan ja kerja kami. Odoi. Best becerita2 sama dorang mama n bapa c lydia n main sama c poppy nama dia Poliden. Thanks my friend :).

2 Mei sambut Birthday d sini ja. Wawawa. Mau balik rumah T_T. Homesick.. Umur berapa suda ni masih lagi mcam budak budak. Huahuaha. Tidak apa la kan, demi kejar kes mesti bertahan. Dalam 1 minggu d HKB, banyak benda baru saya belajar. Semua benda yang saya takut mau buat, saya sudah try buat. Bukan lah susah n bukan lah bikin takut sangat pun. Thanks God sebab saya masih bernafas hari ni.. Masa untuk mengejar cita-cita! Chaiyok2.

0 apa kata kamu:

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template