If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Wednesday

1 Hari Lagi.. Feel the moment

1 hari lg di Hospital Kota Belud. Tidak sangka saya berjaya kasi habis praktikal saya 5 minggu di sini. Hoho. Tepuk tangan untuk diri sendiri.

Happy dan sedih mau kasi tinggal HKB. Happy sebab dapat lari dari 'dunia' yang panas. Oh seriously, saya tidak boleh hidup di tempat panas. Grrr. Sedih sebab start sudah mau biasa dengan staff-staff di HKB. Susah mau cari staff yang sporting macam dorang. "walaupun terdapat beberapa org yang kureng sportingnya". Gehee.

Banyak saya belajar di sini. Dulu saya cakap tidak berani buat tu prosedur, di sini semua saya berpeluang buat pula. Staff sini suka 'memaksa' saya buat benda yang saya takut mau buat. Tapi tu paksaan la yang kasi sebab saya c penakut akhirnya  berani buat.. Sangkiu very mucha kakak2 di Maternity Ward HKB :).

Hopefully one day saya akan posting di sini lagi. Dan masa tu saya sudah tau buat semua prosedur. Wohoo. Tidak sabar juga. Will miss you HKB especially Mat Ward :).

p/s: adeii Isnin depan start sudah mau bangun awal. Hohuhu. Ni yang kita tidak be'ngam ni HWKK. Yang penting cuti 3 hari balik rumah la.. Jangan jelos :)

0 apa kata kamu:

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template