If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Monday

1 Minggu

Kalau betul tidak suka, please tell us(girl) early2 ba. *nah ambil ko Manglish sy* kesian ba kawan saya.. Punya lama sudah dia suka tu lelaki, yang lelaki ni pun tidak bagi apa2 respon, suka bagi harapan lagi tu. Hujung2 tiba2 cakap, saya sudah ada girlfriend. Tidak kah kasi luka hati orang tu.. Huhu, my friend, saya pun tidak pandai bagi nasihat, tu saya diam ja bila dengar cerita ko. Tunggu la dalam 3-4 hari. Ok la tu.. Pelan2 kasi lupa dia. Kasi kuat hati ok :)

1 minggu suda berlalu. 1 minggu saya rasa hidup saya macam tunggang langgang. Haha. Busy kerja, busy kejar kes, busy packing barang *nomad girl ba sy ni*, busy minta cross, busy mau jaga ni hati lagi. Rambut kusut, kulit makin gelap, berat menurun*kijap naik balik ni*. Prof d utm cakap tu tanda2 orang putus cinta tu.. Wakakaa. Harap2 kau bahagia di sana. Biar lah makan hati satu2rang.

0 apa kata kamu:

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template