If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Friday

Update Yang Entah Apa

Lama tidak update blog guna komputer/lappy. Yang baru2 tu tangan telebih rajin update guna handphone ja. Try log in Blogspot guna Google Chrome di handphone, tapi dia minta verification code (Google Authenticator) pula. So, dapat post tapi tidak dapat komen blog orang dan blog sendiri juga! Cheii menyusahkan. Salah sendiri pula, tu lah mau privacy sangat. Wakakaa. Lappy yang saya guna 3 tahun, sehidup semati kononnya dulu, rosak skrin. Tu la sebabnya hanya mampu post guna handphone. 

Best pula macamni, duduk di ruang tamu depan komputer sambil bergegar kesejukan dan mengupdate blog. Best kaitu? Macam mau pengsan kesejukan ja. Ni la best bila jadi student balik, bila cuti boleh rehat puas2. Bila mau balik hostel sudah, mau menangis beguling2. Tadi tiba2 rajin baca post lama. Rasa rindu pula time study d UTM dulu. Bila cuti semester, boleh sampai 2 bulan juga cuti *dalam 1 bulan setengah la*. Kalau sekarang ni, cuti semester 1 minggu ja. 1 MINGGU? SATU M I N G G U? Kesiannnn.. Ni semua gara2 posting.. Tapi kan, tidak sabar mau minta posting pg Labuan. Banyak kenangan sana tu. 1 tahun pula saya kana kurung sana dulu *di kolej matrikulasi Labuan*.. Entah masih mengurung orang ka tu ah? Haha! 

Banyak betul benda saya rindu.. Tapi saya pun tidak tau apa tu.. Kalau boleh balik pg masa lalu, banyak benda saya mau buat dan banyak benda yang saya mau ubah. Terutamanya masa di Labuan, masa saya kenal sama tu orang. Boleh kah kalau saya mau rewind balik masa dan saya tidak mau balas sms dia. Sebab reply tu sms saja, saya rasa masih terikat sama dia sampai sekarang. 4 tahun tu bukan sekejap hoi. Sekarang suda 7 tahun saya kenal dia dan sudah 3 tahun lost contact. Masing2 sudah tukar nombor telefon sebab ego masing2. Tapi no 1st dia tu still jadi password saya sekarang. Sebab tu satu2nya nombor yang saya tidak akan lupa sampai bila2.. Adeii.. Hebat juga ayat2 saya ni. Hahaa. Apa2 pun "segala sesuatu indah pada waktunya". Tidak perlu ulang masa, tidak perlu ubah masa lalu, tidak perlu menyesal. Hidup mesti diteruskan. Chaiyok2!! *ikat kepala.angkat tangan sambil begegar2 kesejukan*. 

Ni lah kalau tidak tau apa mau post, mengantam ja taip. Jomm Zzzz....


-blackCat yang tulis ni!-

0 apa kata kamu:

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template