If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Monday

Minggu lalu punya cerita..

mau tau cerita minggu lalu? *perasan la ada orang yang mau tau*

sudah hampir 3 bulan saya kerja di wakil celcom. macam2 orang yang pelik2 saya jumpa. kadang2 rasa macam mau membunuh juga masa layan karenah aneh2 customer. pernah juga saya rasa mau beli sniper, tidak pun pedang samurai. *saya macam bakal2 jadi pembunuh upahan ja ni sebab tekanan jumpa cutomer yang aneh*

sebagai wakil celcom, kami ada had pembayaran untuk celcom broadband . ini la masalah dia, ramai orang mengeluh celcom lambat la, itu lah ini lah . beberapa hari yang lalu, ada c cerewet datang pg kedai. oleh sebab pembayaran suda penuh, jadi kami tidak mau terima pembayaran terutama dari customer yang cerewet :D. sebenarnya, kami terima pembayaran secara manual juga, maksud pembayaran secara manual ni kan; kami terima duit dorang, kalau sudah update dari center celcom baru kami masukkan semua pembayaran manual tadi. tidak mengambil masa yang lama juga, dalam 2 atau 3 hari ja la. lagipun kami wakil celcom, jadi broadband yang kena potong boleh aktif semula kurang dari 24 jam. biasa 5 jam pun boleh aktif sudah balik. oya, c cerewet tadi ni datang mengamuk2. yang lucu dia cakap, "kerajaan pun mau saman sudah celcom ba sebab terlampau lambat". dia cakap lagi "kenapa la celcom ni, tidak mau duit kah". dalam hati saya masa tu sudah kasi bayang yang saya sedang pancung kepala dia sebab banyak lagi dia cakap yang bikin %^$##$@$!! *maklum la saya pengguna celcom yang setia wlupun saya ada guna Digi & Maxis juga*

kami pun diam2 ja la. banyak ba saya mau cakap mula2 tapi sabarrr bilang bos. makin banyak kita cakap, makin lama c cerewet di sini. lepas dia keluar, saya ketawa teresak2 *ehh, menangis terbahak2* ehh. . ketawa terbahak2. kesian, orang MODEN tapi tidak pandai buat pembayaran guna sistem yang lagi senang. CIMBCLICKS kan ada. tak kan la tiada bank cimb? atau maybank atau bsn? gaya ja moden, tapi fikiran masih klasik .

nanti post lepas ni saya ajar bayar broadband guna cimbclicks.. SENANG ja ba

2 apa kata kamu:

lye^^dia said...

uiiii....marah ba dia..hehehe sabar bos..begitulah orang, ibarat henpon jak maju tapi kredit advanced lagi..ekeke.. :P

Vierra Elbo said...

hahaha...tu la ba..adeiiii

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template