If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Monday

Si Pemimpi

Lama tidak update blog. :P

Hari ni tulis sikit ja la.. Kepada kawan2, saya ubah nama blog dari Piece of Me ----> Just a Dream.

Hehe. Ni idea muncul semalam. Dream ni banyak maksud kan? Boleh jadi mimpi kita masa tidur, atau cita-cita kita*itu kira dream juga kali ah*, atau angan-angan.. Heee, saya seorang yang suka berangan-angan. Saya rasa semua orang di dunia punya mimpi sendiri.. Terpulang sama kita untuk berjuang make the dream come true atau terus biarkan mimpi jadi mimpi.. :D

Saya hanya si pemimpi yang sedang berjuang kasi jadi mimpi saya bukan sekadar mimpi kosong..


"So many of our dreams at first seem impossible, then seem improbable, and then, when we summon the will, they soon seem inevitable." ~Christopher Reeveju




[01:28]

0 apa kata kamu:

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template