If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Thursday

A letter from Mom and Dad

Huuu... ni video betul buat saya sedih. Rasa macam mau balik rumah sekarang pun ada.

*sila off lagu blog baru play, muzik ni video best..

Saya anak ke-4 dari 5 orang adik beradik, dan saya pernah jadi anak bongsu selama 6 tahun sebelum saya dapat adik. Masa saya masih kecil, saya la anak paling manja sama mama n bapa. Suka nangis. Kalau saya mau minta satu benda, saya mesti nangis3 sampai dapat. Mesti mama n bapa menderita jaga saya kan. Lepas dapat adik, saya tidak lagi terlampau manja sama mama n bapa. Terus terang saya cakap, tidak banyak benda saya share sama bapa n mama masa saya meningkat dewasa. *hal-hal sekolah, peribadi* saya lebih berdikari dari yang lain. Kalau ada masalah pun, saya diam ja. Tidak kasitau bapa n mama. Saya bukan macam orang lain, orang cakap anak bapa or anak mama yang tiap hari call rumah. Report apa yang dibuat tiap hari. Tapi saya still anak bapa n mama yang nangis2 call bapa n mama kalau ada masalah yang betul2 berat n saya tidak boleh simpan sendiri lagi :P. Kalau ikut hati, saya mau cakap sama dorang tiap hari. Tapi saya tidak kuat bahagian sana, semakin selalu saya cakap sama bapa n mama, makin kuat rindu saya sama dorang. Nanti saya kana HOMESICK. Nanti boleh demam tu.. Kadang2 saya terfikir, macamana la kalau kita kerja sudah? Tinggal jauh dari rumah. Macamana kalau kita hidup dengan family sendiri sudah nanti? Siapa jaga bapa n mama? T_T
Huhuhu... Saya tidak mau jauh2.. Saya mau tinggal di Ranau juga... Saya sayang bapa n mama.

p/s: adehh.. apa la saya merapu ni~ elbo study!

[01:07]

2 apa kata kamu:

lye^^dia said...

huhuhuu..sabar kau..balik juga nnt. balik dgn kejayaan.hehehe.. ^^

Elvyra Mait said...

T_T iya ba..menunggu balik dgn sabar..mesti berjaya dl baru balik..:D

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template