If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Monday

Award : Beautiful Blogger

yeeeayyyy!!! dapat Award dari lye^^dia 


Lama sudah dapat ni award, saya baru sedar masa melawat2 blog kawan... Terima kasih sama lye^^dia.. Hehehee... Macam betul2 dapat award pula.. Perasan pula.. Hahahaa...


7 things to share :
1. Saya suka warna purple. Kadang-kadang tidak sedar pakai baju purple, beg purple + barang purple selalu. Sampai kawan-kawan pun cakap, "ehh.. purple lagi!" >.<

2. Saya makan ikan dengan syarat orang tidak tanya saya "kau ada pelihara ikan emas kan?".. terus rasa mau buang saja tu ikan goreng jauh2 *sedap jadi tidak sedap*. Rasa bersalah sama ikan! wawawa...

3. Saya tidak suka subjek Fizik tapi sebab stress study Fizik time form 5 sampai matrikulasi, saya balas dendam dengan ambil balik Fizik masa masuk U. Adusss.. Rasa macam buat kesilapan terbesar dalam hidup pula T_T

4. Saya mau melancong pg Paris suatu hari nanti! *apalah, Singapore yg berapa kilometer ja pun belum pernah pg* :D

5. Saya tidak pernah nampak meteor @ taik bintang depan-depan mata. Dulu 1 family stay up malam semata-mata mau tengo meteor. Semua nampak kecuali saya! Lain kali jangan suka tidur.. Mesti sabar tunggu taik tu bintang! adoiiii...

6. Nama samaran yang kawan-kawan panggil : Elbo. Biasanya kalau mereka tau nama sebenar saya Elvyra, dengan muka terkejut mereka datang tanya saya sendiri. "nama kau Elvyra kah pula? Elbo tu bukan nama kau? Kenapa Elbo?" Hahahaa... Saya sudah biasa sama ni soalan...:))

7. Saya tidak pandai bawa basikal.. Wuwuwu T_T... Kesian kan?

Sekarang saya mau tag semua perempuan yang baca blog saya.. Kita semua kan cantik :)

[21:19]

0 apa kata kamu:

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template