If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Thursday

Selipar Jepun

Saya rasa semua orang Malaysia tau apa itu selipar Jepun kan? Mungkin ada yang tidak tau *aneh~*
Ini la dia gambar Selipar Jepun..



 Masih tidak tau lagi? Nah, bagi satu lagi selipar paling klasik.. *saya suka yang ini*

(terima kasih maza.photo dan taufanphotography: minta maap guna pic kamu)


Kita mungkin biasa pakai selipar jepun tapi masa pakai2 tu, kamu tidak fikir ka kenapa nama dia selipar jepun? Saya tidak sempat fikir pun. Hari ni tiba-tiba saya rasa curious mau tau asal-usul selipar jepun. Saya pun macam biasa, melakukan hobi surf2 d internet mencari cerita c selipar jepun ni.

Ini satu blog saya jumpa: Kenapa selipar di Malaysia dipanggil selipar jepun? (macam telampau kejam pula sebab dia ni).. Ada lagi saya jumpa ni: Forum Selipar Jepun. Baca la sendiri.. Malas mau taip, lagipun tidak baik ciplak post orang.. Ada juga saya jumpa blog Geng Selipar Jepun. Hahahaa...

Hehehe.. Saya pun sebenarnya peminat selipar Jepun seMalaysia. Dari kecik sampailah sekarang masih setia sama selipar Jepun.. Buktinya..:




Ini gambar saya masa kecil2 pada umur yang lain2 n tempat lain2 dengan selipar jepun lain2... Siap ikut warna baju lagi.. baju merah (selipar jepun merah).. baju hijau (selipar jepun hijau).. baju biru (selipar jepun biru)..


abaikan kaki saya~ tgk selipar jepun biru..:)) hehehee....


p/s: sebenarnya baru beli selipar tadi..sangat hepi sampai tiba2 post pasal seripal jipun pula...kah3!!!

[20:37]

2 apa kata kamu:

lyeloandy said...

slipar jepun ka plak yg saya nampak tu smlm..wakakaa..slipar jepun tinggi :p

Elvyra = Elbo = Vera said...

hahahaa...iya,selipar jepun tinggi tu semalam..:D

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template