If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Sunday

Happy Anniversary laptop kesayanganku..

Hehehehe... sudah genap 3 tahun lappy kesayangan saya ni.. jangan ingat saya panggil lappy / laptop ja, bermakna tiada nama.. sebenarnya ada nama dia.. saya kasi nama dia eeyore.. kenapa eeyore? sebab lappy saya suka tidur tiba-tiba *bukan tidur sebenarnya, jadi putih tiba2*. macam eeyore dalam Winnie The Pooh.. selalu mengantuk kan? lagipun eeyore berkawan baik sama c pooh.. jadi kiranya lappy eeyore, saya pooh@boh.. Hehehehe... best pren 4eva :)

pooh & eeyore

saya sayang eeyore :). banyak dia bantu saya sepanjang 3 tahun ni.. tidak kira la buat assignment, online, bahkan study pun sama dia... dengar lagu, tengo movie n ym sama orang tersayang pun dengan dia. memang boleh cakap setiap hari dalam 3 tahun ni saya tidak pernah berpisah dengan lappy eeyore saya ni.. mungkin pernah format, bukan pernah lagi tapi sudah banyak kali format eeyore tapi dia masih bertahan sama saya.. saya tidak dapat kasi bayang kalau eeyore tiba-tiba rosak ;( mesti sedihh.... dan yang paling best, saya boleh main game guna eeyore.. eeyore ja yang tau, kalau saya tidak main game saya akan kena migrain.. kiranya, eeyore ubat migrain saya la.. hehehee.... 

saya di dalam eeyore :)

p/s: saya tidak pasti tarikh anniversary tp yg pasti saya beli hujung tahun 2007....

[23:32]

0 apa kata kamu:

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template