If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Friday

Lupakan semua yang LALU

Yihhhaaaa........ dabidabidabiduu~~ hepi tahap dewa sudah berjaya menghabiskan semester ni dengan gembira. Tadi jam 11 pagi paper last. Haish, orang lain semua sudah balik + bahagia + senyum2 sebab sudah habis paper 1 minggu yang lalu. *ada juga yang sudah habis 3 minggu yang lalu!!* cizzzss... jeles..


Ada beberapa paper yang saya tidak dapat jawab dengan bagus tapi saya still masih happy sebab esok sudah boleh lari dari UTM. Bye2 utm.. kehehehhee,... Lari pg kL dulu.. Nanti baru balik Sabah.. Hehehhe... KL here I come~~


Ok.. Kenapa lupakan semua yang lalu? Sebab hari ni dan selepas ni, saya mau kasi lupa semua yang sudah lalu.. EXAM, SEMESTER NI YANG STRESS, EX-BF, SEMUA PERKARA YANG  BUAT SAYA SEDIH OR MARAH... Saya mau kasi lupa semua... SEMUA yang saya tidak suka.. Yang saya suka, tidak mau lah kasi lupa.. lalalala~ Saya mau mula sudah hidup baru.. Mau cari boypren baru sudah.. wkakakakaka.....


Esok pg kL.. Sudah gak sabar2 nech.. :))
Ok.. Saya tidak tahan juga mau balik Sabah.. huhuhu... Birthday pun mau dekat suda..:)) Kepada kawan2, jangan lupa hantar hadiah k... love u all..~ muacchhh.. :D





(17:42)

2 apa kata kamu:

yaya said...

jangan lupakan kenangan kerana kenangan itu sebahagian daripada hidup...hiduplah dalam kenangan kerana ada sebab dijadikan suka dan duka

Elvyra = Elbo = Vera said...

thanx yaya...:-*

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template