If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Saturday

Malas Study

kenapa lah buku buat saya jadi mengantuk..


It's Saturday oready~ wakakka.. Haish, bangun lambat sebab tidur lewat semalam.

Ok, Selasa depan mula exam sudah n saya belum study satu subjek pun. Memang study week 1 minggu ni tidak digunakan dengan baik!! Bagus xpayah ada study week oo kalau macam ni. Bukan jadi study week, jadi rehat week ada la.. huhuhu..

Test semalam (Jumaat) buat saya ketawa sorang2. Yala, dia bagi paper kosong n saya hantar paper kosong juga. kekekke.. xla kosong, macam tipu pula. Ada la conteng juga... :D

Ingatkan kalau ada test boleh la tolong saya sikit.. Study untuk test, lepas tu xpayah study untuk final exal lagi. Tapi tiada study pun untuk test, terpaksa juga study untuk final exam. Aiyo.. Padan muka saya kan. huhuhu..

Ahad la saya mula study, malas pula mau study sekarang. Huhuhu.. Laparr la pula.. Rasa mau makan mcD. Hehehe.. Apa la saya merepek ni~~

(16:18)

5 apa kata kamu:

oyenks said...

uit, jangan malas bahh :P

Elvyra = Elbo = Vera said...

susah betul kalau jadi pemalas ni..hehehe

sophie said...

sama lah final start selasa nie!!one word MALAS

Elvyra = Elbo = Vera said...

haha..good luck sophie :)

Qiey said...

jgn malas2..nti susak kaya...
Harap Nuffnang Gaji 1k pun xsampe..hehehe..good luck 4 ur futre..

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template