If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Thursday

Di Hari Pertunangan Sis Tersayang ^_^

Thanx to Lord Jesus atas penyertaanMu sepanjang pertunangan sis Yan..



Huhu.. Dorang pilih tarikh 19 Disember 2009 sbg tarikh pertunangan..
Semua perfect.. Masa tu punya la ramai org.. huh~ sy sebagai penyambut tetamu terus maintain dgn keayuan *cheh*. Masa tu takut juga makanan x cukup.. yala, rombongan lelaki dlm 30 orang. ramai doh~ dari saudara bahagian mama dalam 30 org, saudara bahagian bapa pun dlm 30 orang (kiraan kasar jak tu). Lagipun, kalau tunang besanya kecil2an ja kan? xsangka ramai org ni.. ops, x termasuk pastor n ketua kampung n org2 tua yg urus ni pertunangan. pendek kata, ramai org la~
Tapi syukur.. makanan lebih dari cukup.. 
*saya dengan bahagianya try mau kasi habis lebihan2 makanan tapi x berjaya~mustahil!*

Huh. masa rombongan lelaki datang datang tu, baru habis hujan~ kesian..semua org mengeluh kesejukan..
*tidak la sejuk betul, ntah la =p*

Saya tengo muka sis Yan yg penuh ke'neves'an, kesian.. tu la, tinggal 1 jam sebelum rombongan dtg baru mo mekap. ada ka patut. Nasib ada saya sebagai pembantu mekap sampingan. hehehe..

Yang saya rasa lawak kan, ada ka patut bapa silap sebut nilai hantaran time dia buat ucapan *ucapan ka? apa2 la*. kecoh 1 rumah ni.. hahaha.. mama pun marah2 nie, siap cakap "tu la, saya suruh buat skrip xmau.." kah3.. mau skrip juga ka pula? *mama ckp sm kami jak owh, bukan la ckp depan ramai org. malu deh..* hehehe.. apa2 pun, saya tengo muka mama n bapa hepi betul, dorang memang suka sm tunang sis. ^_^ i tumpang hepi ok~ hihihi~

Tapi yg nie sy xbleh lupa~
mama: haiya.. ada silap owh tadi. sepatutnya kita hidang air sama dorang tadi. macam mana bleh lupa nie.
bapa: ala.. ya kan.. nasib ada dorang c gandai tolong.. kalau x sy xtau lagi mcmana.
mama: xpa la tu.. nie pertama kali ba kn.. nanti ok suda kan..
bapa: yala.. lepas nie, kalau dtg rombongan lagi, xmau ada silap lagi..
(dorang bincang sambil jeling2 saya yg sedang makan dengan gumbiranya~ ntah saya kna jeling or saya yg perasan kana jeling)
saya c elbo bera: gulp.. "lepas nie??".. saya n sis the only gurl in da house~ mamamamamamia~

Elbo oo elbo~ jangan fikir bukan2.. saya baru 22 tahun 21 tahun *belum genap 22 lg ok*

Huh. 1 tahun lagi sis married suda.. wawawa. xlama lagi tu. huhu. rasa mcm belum bleh terima ada ahli baru dlm famili.. wuwuwu. bukan apa, saya mmg rapat ba sama tunang sis. tapi rasa janggal kalau kasi bayang dia tinggal d rumah n rasa macam tambah 1 abg lagi. wawawa.
xpa2.. saya tumpang hepi sama sis.

1 lagi yg saya sedih. huhu. dari kecil lagi saya share bilik sama sis *sampai sekarang*.. lepas dia kahwin, tinggal saya 1rang tidur. wuhuhu. =D
xpa2.. mesti berdikari elbo! rajin2 kasi bersih bilik sendiri nanti! hehehe.

Hehe.. sepanjang 1 tahun nie, sy mo DIET *harap2 boleh la mesti boleh!*. nanti mau pakai dress time tu.. hehehe..

haiya.. ngantuk suda.. nanti sambung tulis ^^ gud nite fren2..


plaieway (0308)
 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template