If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Wednesday

*silent nite*

wah... lewat sudah ni ^^.. masih xdapat tidurr~ telebih tidur ptg mgkn ni.. =p

malam yg sunyi sepi ni baru saya dpt on9.. dari pagi tadi saya try on9~ xdpt2.. sodih2... semenjak dua menjak ada bazar, internet slalu xdpt.. wuwuw.. *xmau salahkan bazar sbb ada bnyk makanan sodap2*.. lalala~

malam2 camni~ dgr lagu yg sentimental pula.. tiba2, teringat pula zaman muda2 (wakakaka... skrg sudah tua ka elbo~~) opss... maksud saya, tym sekolah menengah ^_^.. tiba2 rindu pula zaman2 tu.. kalau boleh ulang waktu tu, x mau juga saya balik oo.. biarlah just jadi kenangan *uweekkk~ npa jiwank ni~*

cerita pasal silent nite atau dalam bahasa melayu nya~ malam yg sepi*betul ka?*.. buat saya rindu banget sama rumah.. rindu rumah yang meriah sbb kami semua balik.. rindu Christmas ^_^.. rindu musim sejuk hujung tahun.. rindu mau tidur di rumah di musim sejuk*lepas tu demam~setiap hujung tahun wajib demam~ ish3....* rindu Christmas tree kesayangan kami.. rindu biskut n kek Christmas mama*ini yg terpenting*.. 

pokok Christmas ku~~


sedihnya.. hujung tahun ni saya kasi raya Christmas di Johor.. waduhhh =(bukan xbalik cuti, balik juga tapi kena balik utm awal dari yang biasa~ wawawawa~*menangis tidak berlagu*.. xpa la, skali skala kasi raya Christmas di perantauan*wawawa~ xmau juga*

apa2 pun.. hjung tahun ni saya tetap balik~ sbb... hujung tahun ni akan jadi hujung tahun yg bermakna dalam hidup saya ^^.. kalau tepaksa Xtend cuti pun saya sggp.. wahhaha...

xpa2.. jgn bersedih elbo!! kuatkan semangat sbb lpas raya nanti, ramai kawan2 bawa kui raya.. wahhahaha... siap la kamooo semua~ bawa bnyk2 untuk kami yang xbalik *alasan xbalik: mau jaga pokok2 d utm =D*

aduii.. ngantuk~ mau sleep and dream makan mcD~ ^^

GBU..(2:24 am)

1 apa kata kamu:

ElboVyra said...

hahaha..walaupun terpaksa pulang johor tp tetap pulang sabah balik sbb mo kasi raya natal...2 minggu cuti!! bez22!!!

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template