If I told you I missed you, would you care? If I told you I couldn't live without you, would you be there? If I told you I could be your everything, would you give me a chance? If I told you I could make you happy, would you give me the perfect romance? If I told you you're the only one I think about, would you keep track? If I told you I loved you...would you love me back?

Saturday

semester baru?

Yuhuu~i'm back to utm..hehehe *buat2 nada hepi*


Sebenar-benarnya saya malas mau balik utm.. terpaksa bangun awal n pg kuliah lagi~ wah3..... tapi saya x mau pula lama2 di selangor.. selangor? cmna saya boleh pg selangor? kih3... saya buat latihan industri di Agensi Nuklear Malaysia *kembang pula hidung~ bangga la konon2.. haha*

10 minggu di sana buat saya menderita ++ bahagia *elbo oo elbo~ ada bahagia juga ka?*..

Balik pg johor naik fli8.. hehehe.. harga tiket punyalah murah~ RM39!!! hahaha... kalau la harga tiket macam tu pg sabah~ konfem sy pulang balik setiap minggu... hahahaha.....!!.. tapi.... *merah muka*... bayar overweight barang~ lagi mahal dari harga tiket!!!! bukan mahal ja, SANGAT mahal lagi tu!! aiyoo.... klu macam ni x mau saya balik sabah tiap2 hujung mggu~ haha...

Saya balik dengan lydia~ ada kawan ambil time d airport.. ^_^

Mula2 sampai pintu utama utm *bediri bulu roma*, rasa bangga pula.. yalakan, skrg saya adalah super duper senior... hahaha..... terubat juga rindu sama utm selepas kasi tinggal 10 minggu *alamak~ berjiwank lagi*.. utm x banyak berubah, itu2 juga.. student mall dekat sama blok pula dekat sudah mau siap~ oya, dendam saya sama student mall masih membara seperti dulu!!! berani dorang tebang pokok cempedak semata2 mau buat student mall??!! mana lagi penting? student mall or pokok cempedak? *Jawapan ramai: POKOK CEMPEDAK* xD

Nasib baik la utm ni pencinta tumbuh2an.. banyak lagi pokok cempedak *pulutan dalam bahasa sabah* d kawasan fakulti.. di masa lapang bleh la pg culik cempedak dengan rakan2 sekalian.. hahaha... c beth^biltiah la ketua operasi penculikan.. hahaha...,,, minta maap kawanku~ terpaksa promote nama kau d dalam blog saya.. hak3...

Minggu pertama d utm agak buzy la.. awal2 sudah ada kerja kn? *tu sbb sy malas2 mau balik utm*.. tapi saya berjaya kasi selesai semua hari ni.. hoyeah~ hantar report, tukar seksyen subjek.. auw~ rasa free pula skrg.. rasa macam mau makan eskrim vanilla banyak2~ nyum2, sodap2..

ops cerita pasal 16/07/09~ hari Jusco..... hahahaha..... bila cek dompet skrg, tinggal habuk2 lagi~ wah! napa jadi begitu??.. semua salah Jusco! *SALAHKAN JUSCO!*.. yala2, saya mngaku la saya x dapat kawal diri bila nampak barang2 yg ada 70% diskaun.. wuwuwuwu...*sambil angkat bendera putih*.. 

Gila la masa tu, saya pg jusco petang sudah tapi still ramai orang~ saya pun dengan rambut baru rebounding bejalan macam model masuk jusco~ sampai di dalam terpaksa besesak2 menyebabkan kemodelan saya hilang! cheh.. hahaha.... bila nampak 70% diskaun, belari xingt dunia.. nampak lelaki hensem pula~ haha.. peduli la kau lelaki hensem, sale lagi penting~ x masa mau control ayu lagi.. hahahaha....

Keluar dari jusco dgn baucher rm30.. haha..brp bnyk la kami guna duit?? *kami adalah saya, Lydia Be n Biltiah*.. guna 2 troli pula.. wawawa.. bila tngo dompet masing2, air mata mengalir dengan sendirinya~ masa naik teksi, pak cik teksi macam mau lari pula.. rasanya dia takut la nampak barang kami yg setinggi gunung~ ha3.. kalau la mama saya tau saya guna banyak duit *penuh 1 troli ba!!*, konfem kena hantar bom dari sabah ni~ hahahaha.... minta maap mamaku~

Bisuk mau outing lagi.. wah3... bw rm 10 ja la, untuk bayar teksi.. eh, xbleh2~ bawa rm20 untuk makan lagi pula.. haiya.. xbleh2~ mau beli banyak lagi.. wahhhhhh.. *cukup2*

Kabur sudah saya nampak ni.. ngantuk sudah mungkin *elboo... ko x pakai spek la, tu sbb kabur.. hahaha*
Tapi serius~ memang ngantuk sudah.. ni ja saya dapat tulis ari ni.. hohoho.. chaw~

0 apa kata kamu:

 
Just A Dream Blogger Template by Ipietoon Blogger Template